Rejestr zmian

Menu podmiotowe / Starostwo / Wydziały / Wydział Administracyjny

Aktualizacja akapitu
2011-05-19 12:45:34
Treść:

Dyrektor Wydziału: Krzysztof HOJDA
Zastępca Dyrektora Wydziału:  Beata ZIĘCINA-KSIECZKA

Pracownicy Wydziału Administracyjnego


Kompetencje i zadania:

 

W zakresie spraw administracyjno - gospodarczych:

  1. zabezpieczenie mienia Starostwa,

  2. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym, oraz konserwacją wyposażenia Starostwa,

  3. sprzątanie pomieszczeń Starostwa oraz wykonywanie prac konserwatorskich,

  4. zabezpieczenie informacji wizualnej,

  5. gospodarka lokalami biurowymi Starostwa, wynajem sali obrad i sali narad,

  6. prowadzenie spraw w zakresie remontów i bieżącej konserwacji budynków Starostwa,

  7. opracowywanie harmonogramów pracy portierów i rozliczanie ich realizacji,

  8. przygotowywanie i ewidencjonowanie faktur za wynajem sali, dzierżawę lokali, za wadia od przetargów,

  9. prowadzenie ewidencji wydatków w rozdziale 75020 klasyfikacji budżetowej – w formie pisemnej i elektronicznej,

  10. prowadzenie gospodarki samochodowej Starostwa,

  11. prowadzenie dokumentacji z przeglądów technicznych budynków Starostwa,

  12. prowadzenie księgowości Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej pracowników Starostwa,

  13. prowadzenie dokumentacji wniosków na wydatkowanie środków finansowych w rozdz.75020 klasyfikacji budżetowej,


Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa:

  1. prowadzenie Kancelarii Administracyjnej Starostwa,
  2. przyjmowanie i rejestracja poczty wpływającej do Starostwa w systemie elektronicznym,
  3. obsługa frankownicy i wysyłanie codziennej poczty Starostwa,
  4. rejestracja wpływu rachunków i faktur,
  5. prowadzenie rejestru ofert przetargowych,
  6. prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i nagłówkowych,
  7. prowadzenie rejestru faksów,
  8. prowadzenie ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń oraz obsługa tablicy ogłoszeń Powiatu
  9. obsługa poczty elektronicznej Starostwa,
  10. przyjmowanie i rozdział codziennej prasy,
  11. obsługa Punktu Informacyjnego Starostwa,
    1. udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących podstawowych zakresów zadań komórek organizacyjnych Starostwa oraz organów Powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych,
    2. koordynowanie bezpośredniej obsługi w zakresie załatwiania spraw przez osoby niepełnosprawne,
  12. obsługa filii Kancelarii Administracyjnej przy ul. Strzeleckiej 1
  13. dostarczanie poczty Starostwa Powiatowego przez kuriera na terenie Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowego Sącza.


W zakresie zamówień publicznych:

  1. udzielanie wyjaśnień pracownikom Starostwa przy opracowaniu materiałów stanowiących podstawę wszczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego na dostawy, roboty budowlane i usługi,
  2. wykonywanie nadzoru w Starostwie nad stosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  3. prowadzenie rejestru zamówień publicznych, odwołań i protestów w Starostwie,
  4. rozpatrywanie odwołań i protestów w zakresie określonym stosowanymi procedurami,
  5. występowanie w imieniu Zamawiającego do Urzędu Zamówień Publicznych,
  6. przygotowanie projektów uchwał Rady i Zarządu oraz zarządzeń Starosty w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
  7. obsługa administracyjna stałej Komisji Przetargowej,
  8. prowadzenie ewidencji umów.


W zakresie informatyzacji:

  1. koordynacja działań z zakresu informatyzacji Starostwa oraz ochrony programów użytkowych
  2. opracowanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji Starostwa,
  3. prowadzenie inwestycji w zakresie infrastruktury informatycznej w Starostwie,
  4. zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej w Starostwie,
  5. zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych, przy używaniu oprogramowania informatycznego w Starostwie,
  6. organizacja szkoleń w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania informatycznego w Starostwie,
  7. wdrażanie postępu technicznego w zakresie informatyzacji Starostwa,
  8. opracowanie i realizacja wewnętrznej sieci telefonicznej w Starostwie
  9. prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Starostwie,
  10. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego w Starostwie,
  11. nadzór informatyczny nad stronami internetowymi Starostwa,
  12. prowadzenie ewidencji materiałów biurowych dla potrzeb starostwa,
  13. prowadzenie ewidencji i rezerwacji sali obrad Starostwa.


W zakresie spraw wewnątrz organizacyjnych wydziału, szkoleń i działalności socjalnej:

  1. prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do wydziału,
  2. koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa,
  3. prowadzenie zakładowej działalności socjalnej wynikającej z ustawy o zakładowym funduszu socjalnym,
  4. prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych Starostwa oraz ewidencji szczegółowej środków trwałych znajdujących się w dyspozycji Wydziału Administracyjnego,
  5. ewidencjonowanie zmiany miejsca użytkowania środków trwałych w Starostwie,
  6. oznakowanie środków trwałych w Starostwie,
  7. prowadzenie dokumentacji wymaganej przez Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia
    11 sierpnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom i gospodarstwom pomocniczym w Starostwie,
  8. realizacja zadań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie drobnej wytwórczości przez zagraniczne osoby prawne i fizyczne.


W zakresie obsługi archiwum zakładowego:

  1. przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych wydziałów Starostwa oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania archiwum zakładowemu,
  2. przechowywanie i opracowywanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie jej ewidencji oraz zabezpieczenie i profilaktyka w zakresie konserwacji posiadanych i przyjmowanych akt,
  3. udostępnienie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do celów służbowych,
  4. przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
  5. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  6. porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych oraz współpraca i utrzymanie stałych kontaktów z archiwum państwowym.


Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych
z zadaniami wydziału.

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:34