Sprawy - karta usług - BIP Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Sprawy - karta usług

Wydział: Wydział Budownictwa
Grupa tematyczna: Budownictwo

Pozwolenie na rozbiórkę obiektu budowlanego. [GB-B2]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. - o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz.783 ze zm.)

  • 3. Wymagane dokumenty

    Wniosek inwestora do którego należy dołączyć:

    1.  zgodę właściciela obiektu,
    2. szkic usytuowania obiektu budowlanego,
    3. opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, 
    4. opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
    5. pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi; nie dotyczy to uzgodnienia i opinii uzyskiwanych w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko albo oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000,
    6. w zależności od potrzeb, projekt rozbiórki obiektu, 
    7. w przypadku działania przez pełnomocnika - upoważnienie do reprezentowania wnioskodawcy /oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem/,
    8. dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Wydanie decyzji - 36,00 zł W przypadku działania przez pełnomocnika 17 zł za użycie pełnomocnictwa.

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    Jeden miesiąc od daty złożenia wniosku, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do dwóch miesięcy.

  • 6. Tryb odwoławczy

    Odwołanie wnosi się do organu II instancji (Wojewoda Małopolski) za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego

  • 7. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu

    Wydział Budownictwa

    Siedziba:

    ul. Strzelecka 1

    33-300 Nowy Sącz

    Godziny pracy: poniedziałek: 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

  • 8. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Jacek Janusz

  • 9. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1.  mgr inż. Teresa Korek, tel.: 18 41-41-851, Pokój 302
    2. Borkowska Magdalena – Inspektor dla Miasta i Gminy Krynica-Zdrój, tel.: 18 41-41-851, Pokój: 301
    3. Bomba Andrzej – Samodzielny Referent dla Gminy Łososina Dolna, tel.:18 41-41-889, Pokój: 303b
    4. Ginter Jerzy – Podinspektor dla Gminy Kamionka Wielka, tel.: 18 41-41-879, Pokój: 303a 
    5. Gołąb Barbara – Inspektor dla Gminy Podegrodzie, tel.: 18 41-41-853, Pokój: 303a
    6. Hajduga Monika – Podinspektor dla Miasta i Gminy Stary Sącz, tel.: 18 41-41-88,1 Pokój: 301
    7. Jarosz Aneta – Inspektor dla Miasta i Gminy Stary Sącz, tel.: 18 41-41-871, Pokój: 301 
    8. Leśniak Tomasz– Podinspektor dla Gminy Nawojowa i Łabowa, tel.: 18 41-41-863, Pokój: 303a
    9. Łuczak Joanna – Podinspektor dla Miasta i Gminy uzdr. Muszyna i gminy Grybów, tel.: 18 41-41-899, Pokój: 303c
    10. Maziarz Barbara – Podinspektor dla Gminy Chełmiec, tel.: 18 41-41-762, Pokój: 201
    11. Mrówka Magdalena – Referent dla Gminy Gródek n./Dunajcem, tel.: 18 41-41-886, Pokój: 303c 
    12. Noga Jadwiga - Referent dla Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój i miasta Grybów, tel.: 18 41-41-869, Pokój: 303b
    13. Obiała Maria – Specjalista dla Gminy Korzenna, tel.: 18 41-41-878, Pokój: 303b
    14. Piwowarczyk Teresa – Inspektor dla Gminy Rytro i Łącko, tel.: 18 41-41-883, Pokój: 303c 
    15. Ramza-Pałancewicz Marta – Podinspektor dla Gminy Chełmiec, tel.: 18 41-41-762, Pokój: 201
    16. Witowska Aneta – Samodzielny Referent dla Gminy Chełmiec, tel.:18 41-41-762, Pokój: 201
    17. Wyskiel Agata – Podinspektor dla Gminy Grybów, tel.: 18 41-41-877, Pokój: 303c

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2017-12-07 | 14:01